STEAM veikla „Vandenyno paslaptys“

Ikimokyklinės „Skruzdėliukų“ grupės ugdytiniai bandė įminti vandenyno paslaptis naudojant STEAM metodo principus. Veiklų metu vaikai ugdėsi klausymo, kalbos, stebėjimo ir tyrinėjimo įgūdžius. Sukūrė grupėje „Vandenyno pasaulį“, tyrinėjo vandenyno gyvūnus, atliko eksperimentus su vandeniu ir druska. Naudodami QR kodus ugdėsi bendradarbiavimo, technologinius įgūdžius. Rūpindamiesi akvariume augančiais vandens drakonais ugdėsi atsakomybės jausmą. Kurdami laivus iš įvairių medžiagų (popieriaus, kiaušinių dėžučių, plastmasinių indelių) sužinojo, kurie laivai skęsta, o kurie plūduriuoja vandens paviršiuje. Matematinius įgūdžius vaikai lavino skaičiuodami vandenyno gyvūnus, matuodami pagamintų laivų ilgius ir lygindami juos. Žaisdami su išmaniuoju vėžliuku, vaikai turėjo sugalvoti, kurią rodyklę reikia paspausti, kad jis nueitų iki kito draugo. Lavinant kūrybiškumą bei meninius gebėjimus, vaikučiai kūrė aplikaciją „Auksinė žuvelė“, tapė vandenyną. Ugdant mąstymą, vaikai rūšiavo gyvūnus pagal tai, kurie gyvena vandenyne, o kurie – sausumoje. Prisiminė spalvų pavadinimus, gebėjo rūšiuoti gyvūnus pagal spalvą ir nurodytą skaitmenį.

Visos veiklos suteikė žinių apie vandenyną, jo gyventojus, skatino kūrybiškumą, matematinius įgūdžius, taip pat, lavino gebėjimą bendradarbiauti, pasirūpinti grupės augintiniais.

 

Ikimokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Virginija Jotautienė