Pasakų skaitymas ir inscenizavimas skatina vaikų teigiamas emocijas, turtina sakytinę kalbą, lavina fantaziją, saviraišką ir vaizduotę.
Taikant STEAM metodą, „Drugelių“ ir „Žiogelių“ grupių bendruomenės konstruodamos, išbandydamos inžinerinius sprendimus, eksperimentuodamos, pasitelkdamos kūrybinius sumanymus kūrė žaismingus, didelius „Pasakų namelius”, kuriuose galėjo gyventi patys ir pasakų herojai. Projekto metu ugdytiniai buvo skatinti domėtis liaudies kūryba, pasakomis, turtinti žodyną bei plėtoti sakytinės kalbos, kūrybiškumo, saviraiškos, emocijų raiškos gebėjimus.
Ugdytiniai su tėveliais ir mokytojomis darželyje bei namuose klausėsi sekamų pasakų „Pagrandukas”, „Miško trobelė”, „Trys paršiukai”, pasakojo – atpasakojo, įvardino ir apibūdino jų veikėjus. Aptarė apie ką buvo sektos pasaka? Kokie veikėjai? Ką jie veikė ir kaip elgėsi? Ko galima pasimokyti iš šių pasakų?
Ugdytiniai kūrė šių pasakų personažus lėlių teatrui, karūnėles inscenizacijoms, vaidmeniniams žaidimams. Iš miltų, druskos ir vandens mišinio minkė, rideno pagranduką, kurį papuošė smulkiais akmenukais, kankorėžių žvyneliais, riešutų lukštais.
Iš kartono, šakelių ir akmenukų statė namelius „Trims paršeliams“, pūsdami atrado, įsitikino, kuris namelis stipriausias. Svarstė, diskutavo, kodėl tai nutiko?
Veiklų metu lavėjo vaikų meninės kompetencijos, tobulėjo sakytinė kalba. Ugdytiniai išgyveno vaidybos meno bei iniciatyvumo jausmus, stiprino ryšį su bendraamžiais, pedagogais ir tėveliais.
Parengė ikimokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Daiva Murinienė