Spalio 16 d. – Tarptautinė bibliotekos diena. 14-18 d. Raudondvario lopšelyje-darželyje „Vyturėlis“ vyko projektas, skirtas šiai dienai paminėti. Šiuo projektu buvo siekiama suburti lopšelio-darželio bendruomenę kūrybiniam, žaidybiniam ugdymo(si) procesui, skatinti ugdytinių kūrybiškumą, skaitymo įgūdžius.
Rašytojos I. Narijauskienės knygelės „Smagios terapinės pasakos“ herojė Pelėda Drulija (mokytoja Ieva Jurkonė) lankė ugdytinius grupėse ir pasakojo apie tai, kaip gimsta knygos. Vaikai sužinojo, kad knygos būna ne tik popierinės, bet ir audio, taip pat ir parašytos Brailio raštu, kuriomis naudojasi aklieji ir silpnaregiai. Panaudojant laikraščių skiautes, žurnalų iškarpas vaikai kūrė pasakų, receptų knygeles. Įrengė „knygų ligonines“, kuriose „gydė“ – klijavo, tvarkė senas, pavargusias knygeles. Pelėda Drulija su meninio ugdymo mokytoja Vaidote Šerniuviene organizavo garsinio-muzikinio skaitymo užsiėmimus interaktyvioje salėje. Pelėda Drulija sekė I. Zaleckienės pasaką „Kapt, kapt, kapt“. Ugdytiniai žaisdami vaizduotės žaidimą, besimankštindami kūrė garsus lietui.
Vaikai virtualiai lankė Nacionalinę Martyno Mažvydo biblioteką https://turas.lnb.lt. Sužinojo apie modernius knygų skolinimosi-grąžinimo aparatus, senų knygų saugyklas, dokumentų restauravimo dirbtuves. „Drugelių“, „Žiogelių“, „Volungėlių“, „Ežiukų“, „Kiškučių“, „Skruzdėliukų“, „Vyturėlių“, „Volungėlių“, „Voveriukų“ ir „Pelėdžiukų“ grupių ugdytiniai lankėsi Raudondvario bibliotekoje. Čia susipažino su knygų įvairove, bibliotekos darbo principais.
Vaikai plėtojo komunikacinę, pažintinę, kūrybinę bei STEAM patirtį. Atlikdami praktines, kūrybines užduotis ugdėsi kūrybiškumą, mokėjimą mokytis, kritinį mąstymą, tobulino bendravimo, bendradarbiavimo bei kalbinius įgūdžius, ieškojo problemų sprendimo būdų. STEAM veiklose kūrė stebuklingus laiškelius: rašė pienu, citrinų sultimis, ciberžolės tirpalu. Pakaitinę stebėjo, kaip atsiranda raidės, tekstas.
Parengė ikimokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Daiva Murinienė ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja Ieva Jurkonė