BALANDIS – PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ SAUGUMO ĮGŪDŽIŲ UGDYMO UŽSIĖMIMŲ MĖNUO!

Mūsų priešmokyklinukai jau žino, jog visai netrukus pravers mokyklos duris ir, regis, turi didelį norą tapti mokiniais. Juk tada bus panašūs į brolį ar sesę, turės gražių mokyklinių priemonių, nebereikės miegoti pietų miego ir t.t. Tikra motyvų mugė, tiesa?

Sklandžiai mokyklinei pradžiai svarbūs ne tik intelektiniai pagrindai, tačiau ir socialiniai – emociniai įgūdžiai, todėl visą mėnesį skyrėme vaikų saugumo įgūdžių ugdymo užsiėmimams, kurių metu kalbėjomės vaikams svarbiomis temomis.

Vaikai, ar kada nors matėte, kas kas nors skriaustų kitą vaiką? Iš ko supratote, kad jis skriaudžiamas? Kaip jis jautėsi? Kokios situacijos gali būti pavojingos vaikams? Kaip atskirti, kad situacija gali būti pavojinga? Kaip tuomet elgtis? Kuo geros paslaptys skiriasi nuo blogų? Kaip pasakyti “NE”, kuomet situacija reikalauja tvirto “NE”?

Ir tai tik dalis klausimų, kuriuos palietėme, mokydami vaikus apsisaugoti įvairaus pobūdžio rizikingose situacijose, ugdydami kritiškumą nepažįstamų suaugusiųjų atžvilgiu, stiprindami vaikų atsisakymo įgūdžius.

Kaip mums sekėsi? Paklauskite savo mažųjų (o gal jau didžiųjų?) “Pelėdžiukų” ir “Volungėlių” namuose!

Sėkmės!
Parengė pshichologė Ingrida Markūnė