Nuo balandžio mėnesio iki pat birželio pradžios, vyko ilgalaikis dailės projektas – „Piešiu ir tapau KITAIP“. Projekte dalyvavo priešmokyklinės „Vyturiukų“ grupės ugdytiniai su mokytojomis bei meninio ugdymo mokytoja.
Projekto tikslas – kūrybiškai, aktyviai veikiant su turimomis inovatyviomis priemonėmis, siekti nuosekliai ir sistemingai įgyvendinti menines idėjas kasdieninėje ugdymo(si) praktikoje. Uždaviniai: taikyti inovatyvias metodikas bei netradicines menines priemones; skirtingais būdais išbandyti kūrybinės veiklos priemones, tyrinėjant ir improvizuojant ugdyti vaizduotę bei kūrybiškumą; skatinti kurti ir palaikyti draugiškus santykius su grupės draugais ir ugdytojais, laikantis grupės susitarimų ir taisyklių; plėtoti socialinės atsakomybės įgūdžius.
Viso projekto laikotarpiu, padedami meninio ugdymo mokytojos Simonos, vaikai aktyviai įsitraukė į kūrybinį procesą – piešė piešinius lopšelio-darželio „Vyturėlis“ edukacinių erdvių sienose. Kūrybinių veiklų metu ugdytiniai išbandė įvairias meninės raiškos priemones: akrilinius dažus, įvairių dydžių teptukus, kempinėles, markerius. Vaikai kūrė pasitelkdami tiek tradicines, tiek netradicines piešimo ir dekoravimo technikas.
Veiklos skatino bendravimą, bendradarbiavimą, diskusijas. Ugdytiniai gebėjo pasitarti dėl darbo eigos, aptarti pasiektus rezultatus, įvardyti patirtus iššūkius, dalintis išgyvenimais bei atradimais. Jie savarankiškai rinkosi norimas vaizdines idėjas, priemones, meninės išraiškos būdus, drąsiai reiškė savo nuomonę ir geranoriškai priėmė kitų pasiūlymus.
Kūrybinis procesas leido vaikams išreikšti save, patirti bendrystės džiaugsmą. Improvizuodami, eksperimentuodami ir mokytojos padedami, jie lavino vaizduotę, estetinį suvokimą, ugdėsi meninius gebėjimus. Ši patirtis buvo ne tik kūrybinė, bet ir ugdomoji – skatinusi pasitikėjimą savimi, atsakomybę už bendrą rezultatą ir estetinės aplinkos puoselėjimą.
Priešmokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Sandra Milašauskienė