Raudondvario lopšelyje-darželyje „Vyturėlis“ lapkričio 16-25 dienomis vyko projektas ,,Tolerancija, būk mano draugas“, skirtas „Tolerancijos“ ir ,,Draugo dienai“ paminėti. Ugdytiniai ugdėsi gebėjimus būti draugiškais ir tolerantiškais, iškilusias problemas spręsti taikiai, diskutavo apie bendravimą šeimoje ir darželyje. Sakė komplimentus vieni kitiems, piešė draugo portretą, kas suteikė daug teigiamų emocijų. Žiūrėjo animacinius filmukus apie draugystę, mokėsi sutarti, atleisti. Vaikai kūrė piešiniu tema „Draugystė“, kviečiančius draugauti, neskriausti draugo, nesityčioti vieniems iš kitų. Kūrybinėje veikloje ugdėsi gebėjimą išlaikyti pagarbą kitam, nepaisant skirtingų pažiūrų, tautybės, rasės, skirtingos religijos.
Ugdytiniai kalbėjo ir diskutavo apie toleranciją, pakantumą, pagarbą bendraamžiams bei suaugusiems, patenkino savo poreikį žaisti kartu, bendrauti ir pažinti vieni kitus.
Ugdant STEAM gebėjimus meno ir inžinerinių bandymų srityse, ugdytiniai kūrė meninius darbelius – konstravo tolerancijos namelius, dovanėles draugui, draugiškumo žodžius draugui. Iš pasirinktų priemonių ugdytiniai kūrė apyrankes draugui, piešė draugo portretus ir gamino draugystės girliandas. Bendradarbiaudami su socialiniais partneriais laisvalaikio ir užimtumo studija ,,Oplia“, vyresnieji vaikai kepė meduolius, mažesnieji padėjo juos papuošti.
Dalindamiesi savo kūrybiniais darbeliais ir dėmesiu vienas kitam, ugdytiniai tapo drąsesni, praplėtė draugų ratą, džiaugėsi savo ir draugų išradingumu.
Projekto metu vaikai plėtė pozityvaus bendravimo ir problemų sprendimo gebėjimus, pagerėjo bendra emocinė vaikų savijauta, sustiprėjo draugiški vaikų tarpusavio santykiai, jie suprato, kad negalima skriausti draugo, kad geras žodis gydo, o blogas – žeidžia.
Šia ugdomąją veikla buvo ugdomas bendravimas, sprendimų priėmimas, savęs pažinimas, savianalizė, saviraiška, pasitikėjimas savimi, savęs vertinimas, atsakomybė už savo veiksmus.
Parengė ikimokyklinio mokytoja – metodininkė Jurgita Kučinskienė