STOVYKLA

Stovyklavimas ugdymo įstaigoje yra nuotykių ir išmokimo patirtis, kuri gali turėti didelę įtaką vaikų vystymuisi. Tuomet vaikai dalyvauja įvairiuose veiklose, pramogose ir mokymosi užsiėmimuose, kurie skatina jų kūrybiškumą, socialinius įgūdžius bei mokymosi motyvaciją. Tai smagi nuotykių patirtis ir svarbus pedagoginis įrankis vaikų vystymuisi, kuris gali padėti skatinti vaikų domėjimąsi pasauliu, stiprinti jų gebėjimus bendrauti su kitais, ugdyti pasitikėjimą savimi ir atskleisti unikalią jų asmenybę. Taip pat stovyklavimas leidžia vaikams pabėgti nuo kasdieninio mokymo aplinkos ir išbandyti naujas veiklas.

Tad paskutinę pavasario savaitę Raudondvario lopšelio-darželio „Vyturėlis“ ikimokyklinių „Ežiukų“ ir „Voveriukų“ grupių ugdytiniai kartu su mokytojomis, mokytojų padėjėjomis bei ugdytinių tėvais stovyklavo, iškylavo, pramogavo – rengėsi saugiai pasitikti vasarą. Ugdymo įstaigos sveikatos specialistė Guoda papasakojo apie pavojus, kurie tyko vasarą ir kaip jų išvengti: apie saugų elgesį prie vandens, ką daryti nudegus saulėje, kaip elgtis miške, prie laužo. Gautas teorines žinias ugdytiniai pritaikė praktikoje: keliavo prie Nevėžio upės, kūrė laužą, tyrinėjo gamtą, vaikščiojo miško takeliais… Kartu su ugdytinio Bernardo tėčiu statė kareivišką palapinę, skaičiavo kiek vaikų gali joje sutilpti, iš savo surinktų šakelių kūrė laužą, rinko pievoje augančias žoleles, bandė jas atpažinti bei įvardinti, „virė arbatą“. Susėdę aplink laužą kartu su Bernardo mama, ugdytiniai dalinosi atostogų planais, skambėjo gitaros akordai, liejosi dainos, jaukiai spragsėjo laužo liepsna – buvo smagu pabūti visiems kartu prieš išsiskiriant visai vasarai.

Į svečius užsuko draugai iš Užliedžių mokyklos-daugiafunkcio centro “Bitučių” studijos. Visi drauge statė palapines, kūrė laužą, žaidė įvairius žaidimus, piešė.

Parengė ikimokyklinio ugdymo mokytojos Ramunė Gaidelionienė ir Kristina Drumstė.